Zásady vrátenia peňazí

Naše zásady sú 14 dní. Ak od prijatia výrobku uplynulo 14 dní, bohužiaľ vám nemôžeme ponúknuť vrátenie peňazí alebo výmenu.

Ak si to počas týždňa rozmyslíte do 24 hodín od odoslania objednávky, peniaze vám vrátime priamo.

Objednávky spracúvame len 24 hodín po ich odoslaní, aby sme mohli opraviť prípadné chyby alebo zmeny názoru zo strany zákazníkov. Po uplynutí tejto doby, ak bola objednávka spracovaná, vám už nebudeme môcť vrátiť peniaze z dôvodu zmeny názoru skôr, ako bude výrobok doručený, prijatý a vrátený na uvedenú adresu.

Ak chcete využiť možnosť vrátenia objednávky, váš tovar musí byť bezpodmienečne nepoužitý a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Musí byť tiež v pôvodnom obale, aby ho bolo možné vrátiť na vaše náklady na adresu, ktorú vám poskytneme.

Aby sme mohli vykonať vrátenie, skontrolujeme, či ide skutočne o vašu objednávku prostredníctvom čísla objednávky a/alebo akýchkoľvek údajov použitých pri zadávaní objednávky. S najväčšou pravdepodobnosťou to bude vaša e-mailová adresa.

Existujú dve možnosti, ako môže byť vaše vrátenie potvrdené. Potvrdíme prijatie zásielky na adrese pre vrátenie tovaru, ktorú sme vám uviedli, alebo nám pošlete sken alebo fotografiu ako dôkaz, že zásielka bola vrátená na adresu, ktorú ste nám uviedli. V prvom prípade nesmie byť zásielka zaslaná na adresu výrobcu. V druhom prípade je možné akceptovať poštový doklad alebo prepravný lístok.

Môžeme vás požiadať, aby ste počkali, kým nám tovar doručíte, namiesto toho, aby ste nám poslali dôkaz o tom, že sa tovar vrátil. V prípade
žiadosti o vrátenie peňazí môže byť potrebné skontrolovať zásielku. Táto kontrola sa uskutoční pred tým, ako spracujeme vrátenie peňazí, ak k nemu dôjde.

Ak dostanete tovar a uvediete, že tovar je v zlom stave a chcete vrátiť peniaze, ale odmietnete zaslať fotografiu prijatého tovaru, budete samozrejme požiadaní o zaslanie tovaru na konkrétnu adresu, aby bolo možné tovar vo vašej objednávke skontrolovať.

Po prijatí zásielky sa vrátenie peňazí uskutoční (alebo nie) až po jej kontrole. Po kontrole môžeme zistiť, že položka je v dobrom stave. Budeme vás o tom informovať prostredníctvom fotografie a/alebo videa, v takom prípade vrátenie peňazí odmietneme.

Môže sa to zdať ako prehnaný postup. Niektorí ľudia však boli nečestní a na základe predchádzajúcich skúseností im už nemôžeme veriť na slovo. Ospravedlňujeme sa za to a chceli by sme, aby ste vedeli, že pre každé vrátenie a každú žiadosť o vrátenie peňazí robíme maximum.

Pri všetkých vráteniach sa z každej objednávky
odpočítajú 2 €. Je to na pokrytie nákladov, ktoré vznikli platobným platformám a spracovateľom.

V prípade vrátenia peňazí vám po prijatí a kontrole vráteného tovaru zašleme e-mail s potvrdením, že sme ho dostali. Následne vás budeme informovať aj o našom rozhodnutí o schválení alebo zamietnutí žiadosti o vrátenie peňazí.

Ak bude vaša žiadosť o vrátenie peňazí schválená, bude spracovaná a do určitej lehoty vám bude automaticky pripísaný kredit na kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby. Tento časový rámec nemôžeme ovplyvniť. Akonáhle sa proces vrátenia peňazí začne na našej strane, budeme vás o tom informovať.

Ak sa vrátenie peňazí oneskorí alebo chýba, najskôr skontrolujte svoj bankový účet. Až potom by ste mali kontaktovať vydavateľa kreditnej karty. Môže dôjsť k oneskoreniu, kým bude refundácia oficiálne zaúčtovaná.

Potom kontaktujte svoju banku. Kým bude refundácia oficiálne zaúčtovaná, môže dôjsť k oneskoreniu.

Ak ste po týchto dvoch krokoch ešte stále nedostali refundáciu, pošlite e-mail na adresu contactwebstore@proton.me. Tím služieb zákazníkom sa vás opýta, či ste vykonali oba kroky. Ak áno, tím služieb zákazníkom skontroluje databázu.

Ospravedlňujeme sa, že vás žiadame o tieto kroky, ale chceme vašim požiadavkám venovať maximálnu pozornosť. A keď žiadosti nepredchádzajú určité kroky, strácame veľa času. Žiadostiam, ktoré dostávame, chceme venovať čo najväčšiu pozornosť.

V prípade tovaru vo výpredaji, ak dôjde k vráteniu peňazí, bude sa to uskutočňovať na základe ceny tovaru vo výpredaji, a preto ho zákazník zaplatí, a nie na základe ceny počas bežného obdobia.

V prípade výmeny tovaru vymeníme tovar len vtedy, ak je chybný alebo poškodený. V takomto prípade, ak si želáte výmenu za rovnaký tovar, pošlite nám e-mail na adresu contactwebstore@proton.me.

V prípade darčekov, ak bol tovar, ktorý chcete vrátiť, zaslaný priamo vám, dostanete darčekový kredit v hodnote vráteného tovaru. Opäť platí, že
až keď tovar
obdržíme, bude vám e-mailom zaslaný darčekový poukaz.

Ak položka nebola pri nákupe označená ako darček alebo ak darca uprednostnil, aby položku najprv dostal a neskôr ju odovzdal vám, pošleme kupujúcemu darčekovú poukážku a on bude vedieť, že ste položku vrátili.

V prípade vrátenia tovaru ste zodpovední za úhradu vlastných nákladov na dopravu. Tieto náklady na dopravu sa nevracajú a v prípade vrátenia peňazí vám budú náklady na spätnú dopravu odpočítané z vrátených peňazí.

V závislosti od miesta vášho bydliska sa čas potrebný na doručenie vymeneného výrobku môže samozrejme líšiť.

Ak posielate tovar v hodnote 30 GBP alebo viac, zvážte využitie doručovacej služby, ktorá umožňuje sledovanie zásielky alebo zabezpečenie doručenia. Nemôžeme zaručiť, že vrátený tovar dostaneme.

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *